Модуль 1-2.
...
вимкнули світло=( Вчора не мала можливості завітати у
блог.
Я ознайомилась із сайтом освітніх програм Intel «Навчання для майбутнього
в Україні», який має такі основні розділи:
- · Програма Intel «Навчання для майбутнього».
- · Програма Intel «Шлях до успіху».
- · Wiki.
- · Ініціативи Intel в освіті.
Опрацювавши питання Модуля 1, я
· ознайомилась з стислим оглядом тренінгу;
· сформулювала власні цілі навчання на ньому;
· окреслила область питань, над якими
мені потрібно попрацювати.
Робота в Модулі
1 дала мені змогу створити папки власного Портфоліо.
Наприкінці роботи
я окреслила ідеї щодо навчальної теми, яку буду розробляти.
1. Я хочу розширити свій кругозір.
2.Я хочу створити комфортні умови, які забезпечать
здійснення сучасного навчання.
3. Я хочу побудувати свою роботу так, щоб здійснювався
розвиток мислення учнів вищих рівнів та навичок 21 століття.
Опрацювавши Модуль 2
, я дізналася про навички, які необхідні дітям у 21 столітті. Переглянула
презентацію "Таксономія Блума", яка допомогла сформулювати завдання
на знання, розуміння, використання, аналіз, синтез, оцінювання. Опрацьовуючи цей модуль
ще раз переконалася в перевагах використання методу проектів у
навчальному процесі, а саме: проекти залучають учнів до вирішення
проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза
класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів,
які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть
бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а
й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися,
вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення, демонструвати
свої знання та вміння цільовій аудиторії.