вторник, 8 апреля 2014 г.

Модуль 1-2. 
         ... вимкнули світло=(  Вчора не мала можливості завітати у блог.

   Я ознайомилась із сайтом освітніх програм Intel  «Навчання для майбутнього в Україні», який має  такі основні розділи:
  • ·         Програма Intel «Навчання для майбутнього».
  • ·        Програма Intel «Шлях до успіху».
  • ·        Wiki.
  • ·        Ініціативи Intel в освіті.
           Опрацювавши питання Модуля 1, я
      ·    ознайомилась з стислим оглядом тренінгу;
      ·     сформулювала власні цілі навчання на ньому;
      ·       окреслила область питань, над якими мені потрібно попрацювати.
Робота в  Модулі 1 дала мені змогу створити папки  власного Портфоліо.
Наприкінці  роботи я окреслила ідеї щодо навчальної теми, яку буду розробляти.
1. Я хочу розширити свій кругозір.
2.Я хочу створити комфортні умови, які забезпечать здійснення сучасного навчання.
3. Я хочу побудувати свою роботу так, щоб здійснювався розвиток мислення учнів вищих рівнів та навичок 21 століття.
 Опрацювавши Модуль 2 , я дізналася про навички, які необхідні дітям у 21 столітті. Переглянула презентацію "Таксономія Блума", яка допомогла сформулювати завдання на знання, розуміння, використання, аналіз, синтез, оцінювання. Опрацьовуючи цей модуль ще раз переконалася в перевагах використання методу проектів  у навчальному процесі, а саме: проекти залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність,  ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення, демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.